Suosittuja Youtube-, blogi- ja Instagram-kanavia ja Olohuone-podcastia pitävät Janne Naakka ja Valtteri Sandberg siirtyvät vaikuttajamarkkinointitoimisto Bablerille, kertoo Markkinointi ja Mainonta.
Jannella ja Valtterilla, myös Luckylla, on oma instagram-tili. Miehillä on myös kummallakin bloginsa ja Youtube-kanva. Lisäksi heidän yhteinen vaikuttajakanavansa on Olohuone-podcast, missä kuulijat tuodaan keskelle Naakan ja Sandbergin kotia.
Kaikkien kolmen Instagram-seuraajien määrä on vaikuttava. Jannella seuraajia on 115 000, Valtterilla 57 000 ja Luckylla lähes 42 000. Jannen tulot 2017 verotuksessa olivat noin 77 000 euroa. Ihan kelvollista bisnestä siis!
Miehet kertovat yhteistyön kautta saavansa apua sisältöjen suunnitteluun ja tuotantoon ja sen parantavan mahdollisuuksia palvella mainostajia.
– He ymmärtävät jokaisen vaikuttajan olevan henkilöbrändi ja haluavat auttaa sen kehittämisessä, he sanovat tiedotteessa.