Starbucksin mainos tuo esiin mitä etunimet ja pronominit merkitsevät transihmisille ja nonbinääreille henkilöille. Mainos näyttää miten nuori transihminen kokeilee uutta valitsemaansa nimeä Starbucksissa.
Mainosta on pidetty tärkeänä aikana, jolloin transoikeuksia vastaan käydään ympäri maailman.
Mainokseen liittyen Starbucks on luvannut myös lahjoittaa vähintään 100 000 puntaa brittäiselle hyväntekeväisyysjärjestölle Mermaidsille, erityisen Mermaid-keksien erän myynnin kautta.
Mermaidsin toimitusjohtaja Susie Green sanoo, että ”jo pelkästään transihmisten olemmassolon tunnustanminen tv-mainoksessa auttaa monia tuntemaan itsensä vähemmän eristetyiksi ja ymmärtämään, että heitä arvostetaan”.
Mainosta on kiitelty vuolaasti sosiaalisessa mediassa ja monet ovat jakaneet omia kokemuksiaan juurikin Starbucksissa. Kampanjaan liittyvä tunniste on #whatsyourname. Videosta ovat uutisoineet useimmat lgbtq-aiheiset mediat.
Kampanja sai inspiraationsa sosiaalisesta mediasta, missä transsukupuoliset ovat jakaneet tarinoitaan kokeiltuaan uusia nimiään – juurikin Starbucksissa, kirjoittaa Marketing Dive.